Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Væskehåndtering (pipettespisser, pasteurpipetter, serologiske pipetter) til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 23.08.2025 til 22.08.2027. Den kan forlenges med 1+1 år.

Avtalene omfatter kjøp av produkter til væskehåndtering (pipettering) til laboratoriene.

Det omfatter pipettespisser og dispenserspisser til håndpipetter – både originale og universelle pipettespisser, pasteurpipetter (transferpipetter), serologiske pipetter (målepipetter) og reagensreservoir.  

Avtalene dekker følgende områder:

Avtale 203800
Leverandør
:   VWR International AS 
Delkontrakt:
2
Pasteurpipetter
4 Pipettespisser og dispenserspisser - originale Eppendorf
9 Pipettespisser - originale Cliptip
10 Pipettespisser - originale Griptip
11 Reagensreservoir

 

Avtale 203801
Leverandør: Fisher Scientific AS
Delkontrakt:
1
Serologiske pipetter
3 Universelle pipettespisser
5 Pipettespisser og dispenserspisser - originale Finntip
6 Pipettespisser - originale Biohit/Sartorius
7 Pipettespisser - originale Gilson


Avtale 203802
Leverandør:
Mettler Toledo AS
Delkontrakt
8
Pipettespisser - originale Rainin



Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. 

Kunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling. 

VWR International AS
Lejla Ljevo
Telefon: +47 476 88 563 
E-post: lejla.ljevo@avantorsciences.com 

Fisher Scientific AS
Bente Søberg
Telefon: +47 22 95 59 59  
E-post: bente.soeberg@thermofisher.com   

Mettler Toledo AS
Per Alesand
Telefon: +46 733186103
E-post: Per.alesand@mt.com  

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:

Avtaleforvaltning divisjon sør-øst

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 27.08.2025