logo Sykehusinnkjøp

Bronkoskop Engangs til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 21. juni 2024 til 21. juni 2026. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av bronkoskop engangs.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Bronkoskop engangs til intubasjon, diagnostikk og slimsanering Ø > 2,6mm
Leverandør: AMBU NORGE FILIAL

Delkontrakt 2
Bronkoskop engangs til intubasjon og diagnostikk Ø 2,2mm
Leverandør: VINGMED AS

Delkontrakt 3
Monitor eller prosessor til Bronkoskop engangs
Leverandør: VINGMED AS

 

Det er i denne konkurransen valgt å tildele parallelle rammeavtaler med prioritet på flere produktgrupper, for å sikre at man har et dekkende produktsortiment for pasientbehandling omfattet av rammeavtalen. Leverandørene er rangert etter plassering i konkurransen, hvor den høyest rangerte leverandøren er hovedleverandør. Valg av produkter fra leverandør med lavere rangering enn hovedleverandør vil kun skje når medisinskfaglige vurderinger av behandlende lege tilsier dette, eller at hovedleverandør ikke kan levere aktuelt produkt.​ 

Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling. 

    AMBU NORGE FILIAL
    Mats Aasgaard
    +45 25 32 08 03
    masg@ambu.com

    VINGMED AS
    Morten Nuvin
    +47 930 97 629
    morten.nuvin@vingmed-as.no

    Avtaleforvaltning divisjon sør-øst

    avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
    avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 26.11.2024