Håndtering av smittefarlig og biologisk avfall

Avtalen har ulike start og sluttpunkt for de ulike foretakene.

Rammeavtalen omfatter kjøp av tjeneste for avhenting, transport og sluttbehandling av risikoavfall og sykehusavfall:

a) Amputater og andre kroppsdeler fra mennesker.
b) Medisinsk avfall (smitteavfall, medisinrester og stikkende/skjærende avfall).
c) Organer og vevsprøver blandet med formalin.
d) En blanding av overnevnte fraksjoner (a – c).

Fortum Oslo Varme AS avd Klemetsrudanlegget
Avtalenummer: 200400
E-post: kjell.henrik.olsen@kea.fortum.no

TT Frakt AS
Avtalenummer: 200368
E-post: johnerik@ttfrakt.no

Stena Recykling AS
Avtalenummer: 200367
E-post: torbjorn.steensrud@stenarecycling.no

Avtalen gjelder fra 03. september 2018 til 02. september 2020, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Fraksjon a):

• Avfallshåndtering av amputater og andre kroppsdeler fra mennesker

Leverandør: TT Frakt AS

Avtalen gjelder fra 01. februar 2019 til 31. januar 2021, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

• Fraksjon a): Avfallshåndtering av amputater og andre kroppsdeler fra mennesker.
  • Fraksjon b): Avfallshåndtering av Medisinsk avfall (smitteavfall, medisinrester og stikkende/skjærende avfall).
  • Fraksjon c): Avfallshåndtering av Organer og vevsprøver blandet med formalin.

Leverandør: Fortum Oslo Varme AS avd Klemetsrudanlegget

Avtalen gjelder fra 20. august 2018 til 19. august 2020, med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Fraksjon d) Blanding av de tre fraksjonene (a-c):

• Avfallshåndtering av amputater og andre kroppsdeler fra mennesker.
  • Avfallshåndtering av Medisinsk avfall (smitteavfall, medisinrester og stikkende/skjærende avfall).
  • Avfallshåndtering av Organer og vevsprøver blandet med formalin.

Leverandør: Stena Recycling AS

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med en leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Kunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen. Forespørsel for opprettelse av bruker sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
    avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 02.02.2021