Operasjonsprodukter til foretakene
Avtalen gjelder fra 21.05.2022 til 20.05.2024, og kan forlenges med 1+1 år.
Hva inneholder avtalen?
Operasjonsprodukter til foretakene i Helse Sør-ØstHvem er leverandør?
3M Norge AS
Avtalenummer: 23055199
E-post: 3m.premiumcustomer.no@mmm.comB Braun Medical AS
Avtalenummer: 23055200
E-post: kundeservice.no@bbraun.comEcomed Helseprodukter AS
Avtalenummer: 23055201
E-post: post@ecomed.noMediplast AS
Avtalenummer: 23055202
E-post: mediplast@mediplast.noModul Nordic AS
Avtalenummer: 23055203
E-post: post@modulnordic.noMölnlycke Health Care AS
Avtalenummer: 23055204
E-post: info.no@molnlycke.comOnemed AS
Avtalenummer: 23055205
E-post: bestilling.no@onemed.comZimmer Biomet Norway AS
Avtalenummer: 23055206
E-post: zimmer.norway@zimmerbiomet.comConvatec Norway AS
Avtalenummer: 201640
E-post: convatec.kundeservice@convatec.comPolar Biomedicals AS
Avtalenummer: 201641
E-post: polar@polarbiomedicals.noProdukter på avtaler
1 Bordtoppdekking
2 C-buetrekk3 Intraoperative ultralydprobetrekk
4 Kameratrekk5 Lampehåndtaktrekk
6 Mikroskoptrekk
7 Kompresser og tupfere - nonwoven og gas
8 Operasjonskompresser, gas
9 Operasjonstupfere, gas
10 Operasjonkompresser, nonwoven
11 Assistansebordposer
12 Benposer
13 Dekkestykker
14 Hullduk
15 Innsnittsduker
16 Instrumentbordlaken
17 Operasjonstape
18 Oppdekkingsprodukter
19 Oppdekkingssett
20 Slangeholder operasjon
21 Spesiallaken
22 Splittlaken
23 Litotomisett
24 Sug- og diatermipose
25 Transparente dekkeprodukter
26 Væskeoppsamlingspose operasjon
27 Instrumentposer
28 Sugemunnstykker
29 Sugeposer og beholdere med tilbehør
30 Sugesett
31 Sugeslanger
32 Bomullspader og pinner
33 Irrigasjonssett
34 Kniv- og nålebokser
35 Knivblad
36 Martinsbind
37 Merkepenn operasjon
38 Tourniquet Blodtomhetsmansjett
39 Skalpeller
40 Leiringsprodukter, reimer
41 Leringsprodukter, puter og madrasser
Kontaktpersoner i Sykehusinnkjøp
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.noDokumenterLogistikkbetingelser i Helse Sør-Øst
Slik brukes avtalen
Avtalene som er inngått innenfor hvert delområde er en eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet.
Foretaket gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot Onemed Services (forsyningssenteret), eller direkte til leverandør, der produkter ikke er tilgjengelige via Onemed Services. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte lokal innkjøpsavdeling.
Innlogging for brukere og leverandørerKunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen. Forespørsel for opprettelse av bruker sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.