Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

[AVTALENAVN]

Avtalen gjelder fra [dato]. [måned] [årstall] til [dato]. [måned] [årstall]. Den kan forlenges med ytterligere [antall] år. eller: Avtalen består av flere kontrakter med ulike avtaleperioder.

Avtalen omfatter kjøp av [produkt/tjeneste].

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Produkt/tjeneste
Leverandør: [Leverandørnavn]

Delkontrakt 2
Produkt/tjeneste
Leverandør 1: [Leverandørnavn]
Leverandør 2: [Leverandørnavn]
Leverandør 3: [Leverandørnavn]

[Legg inn instrukser for hvordan brukere på helseforetakene skal gjøre avrop på avtalen.]

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

[dato]. [måned] [årstall]
[Endring/statusoppdatering]

[dato]. [måned] [årstall]
[Endring/statusoppdatering]

Leverandørnavn
Navn Navnesen
Telefon: +00 000 00 000
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Leverandørnavn
Navn Navnesen
Telefon: +00 000 00 000
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Leverandørnavn
Navn Navnesen
Telefon: +00 000 00 000
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Helseforetak
Navn Navnesen
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Helseforetak
Navn Navnesen
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Helseforetak
Navn Navnesen
E-post: navn.navnesen@domene.noe

[Dra inn blokker fra mappen "Blokker som gjenbrukes" -> "Kontaktpersoner" i ressursfeltet. Husk å stå i "Blokker"-fanen, hvis ikke vises ikke kontaktperson-blokkene. Fjern denne teksten.]

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 13.08.2025