logo Sykehusinnkjøp

Helsetekstiler

Avtalen gjelder fra 01. februar 2023 til 31. januar 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen gjelder for helseforetak som eier sine tekstiler og omfatter levering av helsetekstiler.

Kontaktinformasjon til leverandører: 

Sverre W. Monsen
Ove Jarland Røed
Telefon: +47 917 61 903
Epost: Ove.Jarlandroed@swm.no.

Mer informasjon om selskapet finner du også på www.swm.no.

Avtalen gjelder levering av helsetekstiler herunder. 

  • Flattøy og pasienttøy
  • Personaltøy
  • Dyner og puter​

For å se hvilke delanbud man deltar på, se rammeavtalen.

Prosjektleder

Avtaleforvalter

 

Helseforetakene som kjøper sine tekstiler må bestille ordrer på minimum kr. 5000,- for å få avtalepriser. Dette har vært praktisert i tidligere avtaler og har fungert veldig bra og bidrar positivt  økonomisk og miljømessig for innkjøpere og leverandør.

Det presiseres at prisen på chip/logo er under forutsetning av at dette påføres plagget under produksjon. Tidligere erfaringer viser at helseforetak i noen tilfeller har hastverk med bestillingene og påføring av chip/logo må da gjøres av leverandøren i etterkant. I slike tilfeller må helseforetak betale en høyere pris til leverandøren.

Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 26.11.2024