Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Hygieneprodukter - Smittevernprodukter

Avtalen gjelder fra 1. juni 2025 til 31. mai 2027. Den kan forlenges med inntil 2 år om gangen. Maksimal samlet avtaleperiode er 4 år.

Avtalen gjelder levering av hygieneprodukter, smittevernprodukter.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Vito Medical AS
Morten Winness
Telefon: 952 14 615
E-post: mwinness@vitomedical.no

Endotech AS
Robel Yemane Gebrekidan
Telefon: 463 45 295
E-post: robel@endotech.no

Norengros AS
Monica Tørseth
Telefon: 414 55 259
E-post: monica.torseth@norengros.no

OneMed AS
Frode Henriksen
Telefon: 907 96 448
E-post: frode.henriksen@onemed.com

Vingmed AS
Morten Kilde Nuvin
Telefon: 67 58 06 80 / 930 97 629
E-post: morten.nuvin@vingmed-as.no

Uniqon Protection AS
Tormod Almås
Telefon: 988 99 475
E-post: tormod.a@uniqon.no

 

Det er inngått avtale med seks leverandører, fordelt på syv delområder.

​Delområde 1: Åndedrettsvern
Helse Sør-Øst:
Leverandør: Vito Medical AS
Avtalenummer: 10630501

Helse Midt-Norge, Helse Vest og Helse Nord:
Leverandør: Uniqon Protection AS
Avtalenummer: 10630503

Delområde 2: Øyebeskyttelse, brille, flergangs
Leverandør: Endotech AS
Avtalenummer: 10630504

Delområde 3: Øyebeskyttelse, visir
Leverandør: Vito Medical AS
Avtalenummer: 10630502

Delområde 4: Smittefrakker, engangs
Helse Sør-Øst:
Leverandør: Norengros AS
Avtalenummer: 10630505

Helse Midt-Norge, Helse Vest og Helse Nord:
Leverandør: OneMed AS
Avtalenummer: 10630507

Delområde 5: Stellefrakker, engangs
Leverandør: Norengros AS
Avtalenummer: 10630506

Delområde 6: Plastforklær, armbeskyttere og skoovertrekk, usteril
Leverandør: Norengros AS
Avtalenummer: 10630506

Delområde 8: Hansker med ekstra beskyttelse
Leverandør: Vingmed AS
Avtalenummer: 10630508

 

Leveringssteder:
Merk at det varierer hvilke varelinjer som skal leveres til regionalt forsyningslager/nasjonalt beredskapslager og hvilke som skal leveres direkte til helseforetakene. Se egen kolonne i masterdata i Innkjøpsportalen for informasjon om hvilke varelinjer som har hvilket leveringssted for hver region.

Ragnhild Melleby Aslaksen

ragnhild.aslaksen@sykehusinnkjop.no

senior prosjektleder

Julie Susanne Weien Forøy

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 01.06.2025