Invasiv kardiologi – systemavhengig materiell
Avtalen gjelder fra 09. januar 2023 til 08. januar 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.
Avtalen omfatter kjøp av systemavhengig materiell til invasiv kardiologi.
Kontaktinformasjon til leverandører:
Bracco Imaging Scandinavia AB
Babette Maloney
Telefon: +47 907 86 411
E-post: babette.maloney@bracco.com
Brage Medical AS
Sven Arne Ulrichsen
Telefon: +47 328 35 900
E-post: svane@bragemedical.no
EPS Vascular AB
Patrick Mårtensson
Telefon: +46 708 49 60 07
E-post: patrickm@epsvascular.com
Maquet Nordic Norway
Gjermund Mangseth
Telefon: +47 901 73 042
E-post: gjermund.mangseth@getinge.com
Philips Norge AS
Ragnar Braathen-Pettersen
E-post: rpe@medidyne.no
Telefonnummer: 92 24 71 91
Vingmed AS
Henriette Tomassen
Telefon: +47 992 33 920
E-post: henriette.tomassen@vingmed-as.no
Abbott Medical Norway AS
Gro Stengelsrud
Telefon: 800 33 333
E-post: norway.kundeservice@abbott.com
Boston Scientific Nordic AB Filial Norge
Gitte Hove
Telefon: +46 709 718 233
E-post: tendernordic@bsci.com
Avtalen er delt inn i seks delkontrakter med hver sine leverandører:
Delkontrakt 1 - FFR- Systemavhengig forbruksmateriell, Trykkwire/Mikrokateter
Leverandører:
Bracco Imaging Scandinavia AB
Brage Medical AS
Philips Norge AS
Abbott Medical Norway AS
Boston Scientific Nordic AB Filial Norge
Delkontrakt 2 - Koronar Bildediagnostikk - systemavhengig forbruksmateriell
Leverandører:
Bracco Imaging Scandinavia AB
Philips Norge AS
Abbott Medical Norway AS
Boston Scientific Nordic AB Filial Norge
Delkontrakt 3 - Koronar aterektomi - systemavhengig forbruksmateriell
Leverandører:
Boston Scientific Nordic AB Filial Norge
Delkontrakt 4 - Koronar orbital aterektomi - systemavhengig forbruksmateriell
Leverandører:
Brage Medical AS
Delkontrakt 5 - INTRAVASCULAR LITHOTRIPSY (IVL) - systemavhengig forbruksmateriell
Leverandører:
EPS Vascular AB
Delkontrakt 6 - Forbruksmateriell til hjertepumpe - systemavhengig forbruksmateriell
Leverandører:
Maquet Nordic Norway
Vingmed AS
Ragnhild Melleby Aslaksen
Prosjektleder
Julie Forøy
Avtaleforvalter
Denne avtalen har ingen spesielle avropsmekanismer.
Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.
Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.
Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.