IT-tilbehør og monitorer

Avtalen gjelder fra 21. august 2023 til 20. august 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen gjelder leveranse av IT-tilbehør og monitorer.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Advania Norge AS
Jonas Kaugerud
E-post: jbk@advania.no

Produkter på avtale:

• Mus og tastatur
  • Videkonferanseutstyr
  • Digitale skilt, monitorer og prosjektorer
  • TV-skjermer
  • Vegg- og bordfeste
  • Webkamera og Hodesett
  • Diktering
  • Lagringsmedier,
  • Strekkodelesere
  • Periferiutstyr

prosjektleder

Avtaleforvalter

Avtalen har faste påslag på innkjøpspriser på de forskjellige kategoriene. Man kan handle i leverandørens nettbutikk eller bruke eget innkjøpssystem. Kontakt leverandør for å avtale løsning.

Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.06.2024