Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kjønnsinkongruens

Avtalen gjelder fra 1. juli 2025 til 30. juni 2027. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen inneholder kjøp av behandlingshjelpemidler for kjønnsinkongruens til helseforetakene i Norge.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Uerigert penisprotese for voksne (packer)
Leverandør: Quintet AS

Delkontrakt 2
Uerigert penisprotese uten testikler
Leverandør: Quintet AS

Delkontrakt 3
Uerigert urineringsprotese 
Leverandør: Quintet AS

Delkontrakt 4
Blokkestaver
Leverandør: Quintet AS

Delkontrakt 6
Binder kompresjon foran
Leverandør: Quintet AS

Rammeavtale med tildeling til en leverandør. Ordinære løpende avrop. 

Rammeavtale uten logistikkbetingelser da levering skjer direkte til BHM eller pasient. 

Quintet AS
Hanna Solberg
Telefon: +47 90 74 79 68
E-post: hs@quintet.no

 

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 20.06.2025