Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Konsulenttjenester innkjøp, logistikk og økonomi

Avtaler gjelder fra 1.november 2025 til 21.oktober 2027.  Avtalen kan forlenges med ett år av gangen inntil to ganger.

På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen innkjøp, logistikk og økonomi.

Alle avrop gjøres som minikonkurranse, det er ingen rangering blant leverandørene. Bestillingsskjema finnes under fanen for "Dokumenter".

Det er inngått avtaler innen fem delkontrakter med følgende leverandører:

A: Konsulenttjenester strategisk innkjøpsrådgivning
Ework Group Norway AS
Metier AS
Dynabyte Advisory AS
Inventura AS
A-2 Norge AS
IQVIA Solutions AS
Ernst & Young AS
 
B: Konsulenttjenester strategisk logistikkrådgivning
Metier AS
Dynabyte Advisory AS
Inventura AS
IQVIA Solutions AS
Ernst & Young AS
Deloitte AS
PricewaterhouseCoopers AS
KPMG AS

C: Konsulenttjenester offentlige anskaffelser - operativ bistand/ prosjektledelse
Tekpartner AS
Ework Group Norway AS
Inventura AS
Vaar Consulting AS
Dovre Group Consulting AS
Azets Consulting AS
Dynabyte Advisory AS
Metier AS
Systra Norge AS
Odin Prosjekt AS
 
D: Konsulenttjenester logistikk - operativ bistand/prosjektledelse
Dynabyte Advisory AS
Metier AS
Ernst & Young AS
Deloitte AS
Teriak AS
PricewaterhouseCoopers AS
KPMG AS

E:  Konsulenttjenester økonomi – strategisk rådgivning og operativ bistand
Capus Financials AS
Ework Group Norway AS
Azets Consulting AS
Aprimo Rådgivning AS
Experis AS
Advansia AS
Ernst & Young AS
PricewaterhouseCoopers AS
KPMG AS
Deloitte AS

​​

avtaleforvalter

​​

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.


Logg inn (Leverandørportalen)



Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.

​​​​​​​​​​Ny​heter o​​g meldinger​​​

07.11.25 Metier AS er kjøpt opp av Norconsult Norge AS
Norconsult Norge AS har kjøpt samtilge aksjer i Metier AS, og vil overta Metiers forpliktelser i avtalen fra desember 2025. 

Sist oppdatert 03.12.2025