Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Konsulenttjenester internrevisjon og gransking

Avtalen gjelder fra 1.april 2025 til 31.mars 2027, med mulighet for prolongering i ett + ett år.

På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen internrevisjon og gransking. 

Kontaktinformasjon til leverandører:

Internrevisjon:

1. Deloitte AS (12750202)
Stein Ove Songstad
Telefon: 91 55 61 61
E-post: ssongstad@deloitte.no

2. Azets Consulting AS (12750201)
Espen Andresen
Telefon: 91 33 34 36
E-post: espen.andresen@azetsconsulting.no

3. KPMG AS (12750204)
Brage Midbrød
Telefon: 95 36 34 03
E-post: brage.midbrod@kpmg.no

4. Ernst & Young AS (12750203)
Ann-Kristin Lie Waag
Telefon: 95 73 58 58
E-post: ann-kristin.lie.waag@no.ey.com

Gransking:

1. Deloitte AS (12750202)
Stein Ove Songstad
Telefon: 91 55 61 61
E-post: ssongstad@deloitte.no

2. KPMG AS (12750204)
Brage Midbrød
Telefon: 95 36 34 03
E-post: brage.midbrod@kpmg.no

3. SANDS Advokatfirma DA (12750205)
Nicolai Skridshol
Telefon: 90 09 68 61
E-post: nsk@sands.no

Det er inngått avtaler innen 2 delområder:

Delområde A: Internrevisjon

Bistand til eller oppdrag for de regionale internrevisjonsfunksjonene og de helseforetakene som gjennomfører revisjon på basis av de samme standardene
Kvalitetsrevisjon
Systemrevisjon
Leverandørrevisjon
Kontraktsrevisjon
Prosessrevisjon
Klinisk fagrevisjon
Sikkerhetsrevisjoner
Innkjøp av konsulentbistand - opplæring, veiledning, kursing etc

Delområde B: Granskning

Prosjektgjennomganger
Leverandørkontroller
Granskning av misligheter
Faktaundersøkelser
 
Listene er ikke uttømmende.

avtaleforvalter

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

 

Deltilbud A. Internrevisjon
Avrop på avtalen skjer enten ved minikonkurranse eller etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 2.1.1

1. Deloitte AS
2. Azets Consulting AS
3. KPMG AS
4. Ernst & Young AS

 
Deltilbud B. Granskning
Avrop på avtalen skal skje etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 2.1.2
1. Deloitte AS
2. KPMG AS
3. SANDS Advokatfirma DA

Oppdragsbeskrivelse og veileder for avrop finnes under Dokumenter.             

Link til kontakt/bestillingsskjema​.

For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.


Logg inn (Leverandørportalen)




Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.

​​​​

Nyheter og meld​inger​




Sist oppdatert 31.03.2025