Hopp til innhold
logo

Konsulenttjenester internrevisjon og gransking

Nasjonale rammeavtaler gjelder fra 01.04.2021 til 31.03.2024, med mulighet for prolongering i ett år.

På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen internrevisjon og gransking. 

Det er inngått avtaler innen 2 delområder:

A: Internrevisjon

  • Bistand til eller oppdrag for de regionale internrevisjonsfunksjonene og de helseforetakene som gjennomfører revisjon på basis av de samme standardene
  • Kvalitetsrevisjon
  • Systemrevisjon
  • Leverandørrevisjon
  • Kontraktsrevisjon
  • Prosessrevisjon
  • Klinisk fagrevisjon
  • Sikkerhetsrevisjoner
  • Innkjøp av konsulentbistand - opplæring, veiledning, kursing etc
B: Granskning

  • Prosjektgjennomganger
  • Leverandørkontroller
  • Granskning av misligheter
  • Faktaundersøkelser

Listene er ikke uttømmende.

Deloitte AS Stein Ove Songstad, ssongstad@deloitte.no

DNV GL Business Assurance Norway AS Ellen Sjølie, ellen.sjolie@dnv.com​  

EY (Ernst & Young AS) Ann-Kristin Lie Waag, ann-kristin.lie.waag@no.ey.com/ Ole Jakob Øglænd ole.jakob.oglend@no.ey.com

Kiwa Kompetanse AS​ Lisbeth Aamodt, lisbeth.aamodt@kiwa.com ​ 

KPMG AS Erik Arvnes, erik.arvnes@kpmg.no  

PricewaterhouseCoopers AS Frode Myrdal, frode.myrdal@pwc.com  

Transcendent Group Norge AS Christian Stensrud, christian.stensrud@transcendentgroup.com 

Deltilbud A. Internrevisjon
Avrop på avtalen skjer enten ved minikonkurranse eller etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.1

1. Deloitte AS
2. KPMG AS
3. PricewaterhouseCoopers AS
4. EY
5. Transcendent Group Norge AS
6. DNV GL Business Assurance Norway AS
7. Kiwa Teknologisk Institutt AS

Deltilbud B. Granskning
Avrop på avtalen skal skje etter prioritert rekkefølge, jf. rammeavtalens punkt 6.2

1. KPMG AS
2. Deloitte AS
3. EY
4. PricewaterhouseCoopers AS
5. DNV GL Business Assurance Norway AS

prosjektleder
avtaleforvalter


Oppdragsbeskrivelse og veileder for avrop finnes under Dokumenter.             

Link til kontakt/bestillingsskjema​.

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

Etter overgang til ny nettsideløsning, opplever vi problemer med excel-filer som inneholder makro. Det kan derfor være at ikke alle funksjoner fungerer som de skal (gjelder spesielt kontaktskjema/bestillingsskjema for avrop). Det jobbes med saken, og vi håper at dette blir rettet opp i løpet av kort tid.​​

 

For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.


Logg inn (Leverandørportalen)




Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.

​​​​

Nyheter og meld​inger​

26.april 2021: KIWA TEKNOLOGISK INSTITUTT AS BLIR KIWA KOMPETANSE AS
​Kiwa Teknologisk Institutt AS har endret navn og heter nå Kiwa Kompetanse AS. Kiwa Kompetanse har rammeavtale på delområde A: Internrevisjon.​​


Sist oppdatert 15.02.2023
Fant du det du lette etter?