Hopp til innhold
logo

Konsulenttjenester rekruttering

Avtalen gjelder fra 1.januar 2023 til 31. desember 2024, med mulighet til forlengelse i 1+1 år.

På vegne av de regionale helseforetakene, har Sykehusinnkjøp HF divisjon nasjonale tjenester inngått avtale på levering av konsulenttjenester innen rekruttering. Bestillere oppfordres til å ta kontakt med Sykehu​​sinnkjøp for bistand og kvalitetssikring ved utførelse av minikonkurranser.​

prosjektleder
avtaleforvalter

Bruk nettleser Chrome hvis du får problemer med åpning av dokumenter.

Etter overgang til ny nettsideløsning, opplever vi problemer med excel-filer som inneholder makro. Det kan derfor være at ikke alle funksjoner fungerer som de skal (gjelder spesielt kontaktskjema/bestillingsskjema for avrop). Det jobbes med saken, og vi håper at dette blir rettet opp i løpet av kort tid.​

                          ​

For prisinformasjon, ta kontakt med eget helseforetak, eller be om tilgang til delt mappe for sensitiv informasjon. Send henvendelse til konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.


Logg inn (Leverandørportalen)



Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
konsulenter@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 11.01.2023
Fant du det du lette etter?