Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kredittkorttjenester

Avtalen gjelder fra 1. mai 2022 til 30.april 2026, og vil ikke bli fornyet.

Avtalen gjelder for Helse Midt-Norge, Helse Vest og Helse Sør-Øst, samt ideelle og felleseide selskaper. 

Avtalen omfatter firmakort med personlig ansvar, firmakort med firmaansvar, reisekonto, rapportering/statistikk og mulighet for integrasjon med reiseregningssystem. Firmakort med personlig ansvar, opphører 30. april 2026.  

Kortene på avtale skiftet navn høsten 2025 fra Eurocard til AirPlus. Ansatte som har slike kort skal være kontaktet direkte av leverandøren.  

SEB Kort Bank AB, oslofilialen er valgt som leverandør.

Leverandørens kontaktperson: 
Marianne Holm
Telefon: 40 80 53 43
Epost: marianne.holm@corp.airplus.com

 

 

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF eller prosjektledere i Sykehusinnkjøp HF ansvarlige for avtalen.

​​

avtaleforvalter

Siden avtalen opphører 30. april 2026 og kortene på avtalen ikke fornyes sperres muligheten for å søke kredittkort til ansatte på denne avtalen.  

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 28.10.2025