Mat og drikke avtaler Helse Vest

Avtalene med oppstart 1. 11. 2024. De kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger. For delkontrakt 5, fersk juice er varigheten av avtalen 1. oktober 2024 til 1. april 2026.

Avtalen omfatter kjøp av mat og drikke, disse er fordelt på følgende delområder.

Avtalene med oppstart 1.november 2024.

Frukt og grønt- Fersk fisk-Fryst fisk, Fiskemat, Rødt og hvitt kjøtt-Mineralvann- Kaffe-Fast og flytende meieriprodukter.

Avtaler med oppstart 1.oktober 2025:

Delkontrakt 5 fersk juice

Dagens kaffekonsentrat er forlenget til og med 31.05.2025

Kontaktinformasjon til leverandører:

Asko Norge AS
Kaffe
Annette B. Davidsen
E-post: annette.davidsen@asko.no
Mobil: 995 59 977

Domstein Sjømat AS
Fisk og fiskemat
Jarle Hustveit
E-post: jarle.hustveit@domstein.no
Mobil: 478 99 000

Tine SA
Meieriprodukter og fersk juice

Jonas Harsem
E-post: jonas.harsem@tine.no
Mobil: 977 54 473

Servicegrossistene AS
Kaffekonsentrat 

Kristian Sundbye
E-post: kristian@sg.no
Mobil: 982 95 115

Nortura SA
Rødt og hvit kjøtt

Per Emil Svare
E-post: per.emil.svare@nortura.no​
Mobil: +47 482 63 076

Bama Storkjøkken AS
Frukt og grønt

Erik Dæhlin
E-post: erde@bama.no
Mobil: 920 33 854

Bakehuset AS
Bakeri

Odd Nilsen
E-post: odd.nilsen@bakehuset.no
Mobil: 951 84 818

Naustdal Dampbakeri AS
Bakeri
Martin Berntsen
Epost: martin@dampbakeriet.no 
Mobil: 

Nærbakst AS
Bakeri
Petter Hjørnevik
Epost:  Petter.Hjornevik@narbakst.no
Mobil:  928 15 196  

Haugli Bakeri Produksjon AS
Bakeri
Hans Inge Fagerland
Epost: hif@haugli.no
Mobil: .

Ved behov for mer utfyllende informasjon om avtalen kontaktes innkjøpsleder i ditt HF, eller Sykehusinnkjøps prosjektleder:  
prosjektleder
avtaleforvalter

Før avtalen kan tas i bruk må det enkelte helseforetak kontakte leverandør for å gjennomføre nødvendige implementeringsaktiviter for de tjenester som skal benyttes. Se nedtreksmeny "kontaktinformasjon leverandører" for dedikert kontaktpunkt.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.



Sist oppdatert 02.04.2025