Hopp til innhold
logo

Medisinskteknisk PC

Nye avtaler gjelder fra 15. Juni 2022 og varer til og med 14. juni 2024. Avtalene kan forlenges i ett år av gangen i maksimalt to år.

Avtalen gjelder leveranse av medisinteknisk PC, tilbehør til medtek PC og ulike typer traller.

Vingmed AS.

  • Kontaktperson: Magnus Skarpnes / E-post: magnus.skarpnes@vingmed-as.no / Tlf.nr: 913 42 048  
  • Beckman Solutions AS: Tom Beckman /E-post: txb@beckman.no/ Tlf.nr: 907 56 066​

  • Delområde 1: Medisinteknisk PC og tilbehør til medisinskteknisk PC:

    • Panel-PC

    • Stasjonær PC

    • Medisinteknisk monitor

    • «Hot-swap»-PC

    • Tilbehør

  • Delområde 2 og 3 Traller:

    • Delområde 2: Traller med medisinskuff (software) / Vingmed AS

    • Delområde 3: Traller uten batteri med skuffer / Beckman Solutions AS

    • Delområde 3: Laptop-traller (enkle traller) / Beckman Solutions AS

Avtaleforvalter

Alle varer bestilles gjennom innkjøpssystemet til det enkelte foretak. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 18.11.2022
Fant du det du lette etter?