Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Papir, plast og cateringprodukter

Avtalen gjelder fra 1. mars 2024 til 1. mars 2026. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter forbruksmateriell til renhold og kjøkken, herunder blant annet papirhåndklær, plastprodukter, toalettpapir, papirservietter, engangsbestikk- og tallerkener og engangskopper. ​

Kontaktinformasjon til leverandører:

Lyreco Advantage Norway ​AS 

Leverandørens kundesenter:
Telefon: 223 29 480
E-post: vip.no@lyreco.com

Kontaktperson for avtalen:
Roger Berg-Hansen

 

avtaleforvalter

​​

Enkelte varer har pallerabatt, hva rabatten er og hvilke kvantum som må bestilles for å få denne kan ses i Hstat per artikkel. Det er lagt inn to kolonner i prislisten som heter «Bestillingskvantum for å få volumrabatt» og «Volumrabatt i prosent» i prislisten. 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 01.12.2025