Avtalesortimentet er kun de varene som fremgår av prislisten på rammeavtalen, og eventuelle produktvarianter med tilsvarende pris og kvalitet som avtalesortimentet.
Det er etablert en dynamisk innkjøpsordning som supplement til rammeavtalen. Dersom avtalesortimentet ikke dekker behovet skal behovet dekkes ved å gjennomføre egne anskaffelser for dette, enten gjennom konkurranser på den etablerte dynamiske innkjøpsordningen eller ved å gjennomføre egne anskaffelser i henhold til anskaffelsesregelverket.
Avtalen og den dynamiske innkjøpsordningen gjelder levering av storkjøkkenutstyr, kjøl- og kuldeutstyr og pakkemaskiner
Merk følgende fra rammeavtalen:
Kundene forbeholder seg retten til ikke å anvende rammeavtalen ved større storkjøkkenutstyrsleveranser, der samlet kostnadsramme er over terskelbeløp basert på Leverandørens priser. Dersom rammeavtalen ikke benyttes, vil leveransen konkurranseutsettes i henhold til anskaffelsesregelverket. Samlet kostnadsramme settes til 1.300.000.- for hele avtaleområdet og iht understående for delområdene:
1. Storkjøkkenutstyr: NOK 700.000,-
2. Kjøl- og kuldeutstyr: NOK 400.000,-
3. Pakkemaskiner: NOK 200.000,-
Ta kontakt med Sykehusinnkjøp for mer informasjon.