Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Hygieneprodukter - Vask uten vann

Avtalen for prefuktede kluter gjelder fra 26. oktober 2024 til 25. oktober 2026. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger. Avtalen for varmeskap gjelder fra 1. mai 2025 til 30. april 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av vask uten vann-produkter med og uten klorheksidin, samt varmeskap.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
"Vask uten vann" – produkter
Leverandør: OneMed AS
Avtalenummer: 12870127

Delkontrakt 2
"Vask uten vann" - produkter med klorheksidin 2%
Leverandør: OneMed AS
Avtalenummer: 12870127

Varmeskap
Varmeskap til oppvarming av "vask uten vann"-produkter
Leverandør: OneMed AS
Avtalenummer: 12870128

Kontaktperson OneMed AS:
Frode Henriksen
E-post: frode.henriksen@onemed.com 

Ragnhild Melleby Aslaksen

ragnhild.aslaksen@sykehusinnkjop.no

senior prosjektleder

Linda Helen Njarga

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på e-post: avtaleforvaltning@helse-nord.no

 

Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 15.04.2025