Skjema for leverandørhenvendelser rundt covid-19
Alle leverandører bes fylle ut et digitalt skjema.
OPPDATERT 1. april 2020:
Sykehusinnkjøp mottar mange henvendelser fra leverandører som tilbyr ulike produkter i forbindelse med covid-19-utbruddet.
Av den grunn har man valgt å opprette et eget skjema for slike henvendelser.
Vi vil også henstille alle potensielle leverandører til å benytte dette skjemaet.
Tidligere ble leverandører bedt om å sende en e-post til en bestemt adresse, men vi ber dere fremover å benytte det digitale skjemaet som det er lenket til over.
For henvendelser rundt covid-19 og legemidler, bruk fortsatt adressen avtaleforvalter.legemidler@sykehusinnkjop.no.
Vi ønsker å rette en meget stor takk til alle som har engasjert seg og henvendt seg med forslag, ideer og konkrete tilbud. Sykehusinnkjøp jobber kontinuerlig med å sortere henvendelsene.