logo Sykehusinnkjøp

Stå-, senge-, stol- og spedbarnsvekter HMN

Avtalen gjelder fra 01.09.2024 - 31.08.2028

Avtalen omfatter kjøp av [PRODUKT/TJENESTE].

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt

Leverandør

1.       Baby-/spedbarnsvekt

Ortomedic AS

2.       Rullestolvekt

Gymo AS tildeles delkontrakt for rullestolvekt.

3.       Personvekt stol

Scan-Med AS Norway tildeles delkontrakt for personvekt stol.

4.       Personvekt stå-/søylevekt

Gymo AS: Delkontrakt 4, alle varelinjer

Ortomedic AS: Delkontrakt 4, varelinje 4.4 Søylevekt med integrert automatisk høydemåler

Avtalene er en eneavtale med en leverandør, og foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

DD. MÅNED ÅÅÅÅ
[ENDRING GJORT/STATUSOPPDATERING]

DD. MÅNED ÅÅÅÅ
[ENDRING GJORT/STATUSOPPDATERING]

    Abbott Medical Norway AS – avtalenummer 202862
    Kontraktsansvarlig: Jowita Chaczbabian
    Tlf: +48 885 580 349
    E-post: nordic.avcontracts@av.abbott.com

    Biotronik ApS – avtalenummer 202863
    Kontraktsansvarlig: Nana Thaarup
    Tlf: +45 26 24 52 47
    E-post: nana.thaarup@biotronik.com

    Boston Scientific Nordic AB – avtalenummer 202864
    Kontraktsansvarlig: Gitte Hove
    Tlf: +46 733 76 80 39
    E-post: tendernordic@bsci.com

    Brage Medical AS – avtalenummer 202865
    Kontraktsansvarlig: Sven Arne Ulrichsen
    Tlf: 32 83 59 00
    E-post: svane@bragemedical.no

    Cook Norge AS – avtalenummer 202866
    Kontraktsansvarlig: Maria Östh
    Tlf: 23 16 29 68
    E-post:  maria.osth@cookmedical.com  

    Medtronic Norge AS – avtalenummer 202867
    Kontraktsansvarlig: Elin Olsen
    Tlf: +45 32 48 18 00 / +45 27 79 76 27
    E-post: avtaler@medtronic.com

    Helseforetak
    Navn Navnesen
    E-post: navn.navnesen@domene.noe

    Helseforetak
    Navn Navnesen
    E-post: navn.navnesen@domene.noe

    Helseforetak
    Navn Navnesen
    E-post: navn.navnesen@domene.noe

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 26.11.2024