Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Bedriftshelsetjeneste til Helse Nord-Trøndelag HF

Avtalen gjelder fra 1. mars 2023 til 28. februar 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av bedriftshelsetjeneste til Helse Nord-Trøndelag HF

Avtalen dekker følgende områder:

Bedriftshelsetjeneste til Helse Nord-Trøndelag HF
Leverandør: Medco DinHMS Trøndelag AS, avtale nr 202201

 

MEDCO DINHMS TRØNDELAG AS
Elisabeth Hollås Bomo
Telefon: +47 481 13 193
E-post: elisabeth@agendahms.no

 

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024