Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

El kontroller og termografering Helse Nord Trøndelag HF

Avtalen gjelder fra 8. februar 2021 til 1. januar 2027.

Avtalen omfatter kjøp av El kontroller og termografering Helse Nord Trøndelag HF

Avtalen dekker følgende områder:

El kontroller og termografering Helse Nord Trøndelag HF
Leverandør: Omega Holtan, avtale nr 201308

 

 Årlig kontroll ihht sykehusets periodisering, 08.02.2021 til 01.01.2027

 

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 26.09.2023