Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kontroll av laboratorieventilasjon St. Olavs hospital HF

Avtalen gjelder fra 1. april 2023 til 31. mars 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av kontroll av laboratorieventilasjon ved St. Olavs hospital HF

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Kontroll av laboratorieventilasjon avd. Trondheim 
Leverandør: Bryn Byggklima AS

Delkontrakt 2
Kontroll av laboratorieventilasjon avd. Orkdal 
Leverandør: Bryn Byggklima AS

Delkontrakt 3
Kontroll av laboratorieventilasjon avd. Røros 
Leverandør: Bryn Byggklima AS

Hvert enkelt helseforetak gjør avrop direkte til leverandør.

Bryn Byggklima AS
Caroline Dehn
Telefon: +47 979 57 112
E-post: caroline.dehn@brynbk.no

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024