Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Transporttjenester til Logistikksenter Helse Midt-Norge

Avtalen gjelder fra 1. mars 2023 til 31. august 2025. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger og er nå forlenget til 31. august 2026.

Avtalen omfatter kjøp av transporttjenester til Logistikksenter Helse Midt-Norge

Avtalen dekker følgende områder:

Transporttjenester til Logistikksenter Helse Midt-Norge
Leverandør: Veøy AS, avtale nr 202198

 

Avrop gjøres fra Logistikksenteret til leverandør direkte.

Veøy AS
Espen Angvik
Telefon: +47 900 56 330
E-post: espen.angvik@veoy.no

 

Geir Andre Pedersen

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 03.12.2024