logo Sykehusinnkjøp

Transporttjenester til Logistikksenter Helse Midt-Norge

Avtalen gjelder fra 1. mars 2023 til 28. februar 2027. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter kjøp av transporttjenester til Logistikksenter Helse Midt-Norge

Avtalen dekker følgende områder:

Transporttjenester til Logistikksenter Helse Midt-Norge
Leverandør: Veøy AS, avtale nr 202198

 

Avrop gjøres fra Logistikksenteret til leverandør direkte.

    Veøy AS
    Espen Angvik
    Telefon: +47 900 56 330
    E-post: espen.angvik@veoy.no

     

    Geir Andre Pedersen

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no 92488330

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 16.11.2023