logo Sykehusinnkjøp

Arbeidsplassbriller og beskyttelsesbriller - HMN

Avtalen gjelder fra 01.02.2021 til 30.01.2024, med mulighet for forlengelse i 1 år. 

Avtalen gjelder arbeidsplassbriller og beskyttelsesbriller. 

Kontraktsansvarlig: Hilde Frost
Tlf: 995 69 708
E-post: hilde.frost@specsavers.com


Produktansvarlig: Hilde Frost
Tlf: 995 69 708
E-post: hilde.frost@specsavers.com​

  1. Arbeidsplassbriller
  2. Beskyttelsesbriller

prosjektleder

    Ansatte har med rekvisisjon med riktige opplysninger til butikken når de gjør synsundersøkelse eller kjøper briller.

    ​​​​For kunder på avtalen, kan innlogging i ProWeb eller Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.

    Logg inn (Innkjøpsportalen)

    Logg inn (ProWeb)

    Har du spørsmål eller tilbakemeldinger? Send e-post til forvaltning-midt@sykehusinnkjop.no.

    Ønsker du å melde avvik på avtaler? Bruk Reklamasjonsportalen.

    Logg inn (Reklamasjonsportalen)


    Sist oppdatert 26.11.2024