Ballonger og stenter til vaskulær intervensjonsradiologi
Avtalen gjelder fra 1.april 2024 til 31.mars 2028.
Avtalen inneholder ballonger og stenter til vaskulær intervensjonsradiologi.
Avtalen dekker følgende områder:
(Leverandør/Avtalenummer)
Delkontrakt 1 - Ballongkateter, standard 0,035" – Abbott Medical Norway AS
Delkontrakt 2 - Ballongkateter, OTW 0,014"/0,018" – Abbott Medical Norway AS
Delkontrakt 3 - Ballongkateter, monorail 0,014 – Abbott Medical Norway AS
Delkontrakt 4 - Medikamentballonger 0,014" og/eller 0,018 – Boston Scientific Nordic AS
Delkontrakt 5 - Medikamentballonger 0,035" – Medtronic Norge AS
Delkontrakt 6 - Ballongekspanderbare stenter, monorail 0,014" – Abbott Medical Norway AS
Delkontrakt 7 - Ballongekspanderbare stenter 0,035" – Brage Medical AS
Delkontrakt 8 - Selvekspanderende stenter 0,035" til lår – Biotronik APS
Delkontrakt 9 - Selvekspanderende stenter 0,035" til bekken – Boston Scientific Nordic AS
Delkontrakt 10 - Selvekspanderende stenter for leddnære områder f.eks. arteria poplita – Abbott Medical Norway AS
Delkontrakt 11 - Selvekspanderende medikamentavgivende stenter – Cook Norge AS
Abbott Medical Norway AS – avtalenummer 202862
Kontraktsansvarlig: Jowita Chaczbabian
Tlf: +48 885 580 349
E-post: nordic.avcontracts@av.abbott.com
Biotronik ApS – avtalenummer 202863
Kontraktsansvarlig: Nana Thaarup
Tlf: +45 26 24 52 47
E-post: nana.thaarup@biotronik.com
Boston Scientific Nordic AB – avtalenummer 202864
Kontraktsansvarlig: Gitte Hove
Tlf: +46 733 76 80 39
E-post: tendernordic@bsci.com
Brage Medical AS – avtalenummer 202865
Kontraktsansvarlig: Sven Arne Ulrichsen
Tlf: 32 83 59 00
E-post: svane@bragemedical.no
Cook Norge AS – avtalenummer 202866
Kontraktsansvarlig: Maria Östh
Tlf: 23 16 29 68
E-post: maria.osth@cookmedical.com
Medtronic Norge AS – avtalenummer 202867
Kontraktsansvarlig: Elin Olsen
Tlf: +45 32 48 18 00 / +45 27 79 76 27
E-post: avtaler@medtronic.com
Avtalene er en eneavtale med en leverandør, og foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem (SAP) opp mot hver enkelt leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.
Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.midt@sykehusinnkjop.no.
Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.
Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.
Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.
Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.