Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Sårbehandlingsprodukter som benytter negativt trykk

Avtalen gjelder fra 15.11.2024 til 15.11.2026. Den kan forlenges med ytterligere 2 år (1+1). Produkter på avtalen er engangs- og flergangspumper.

Rammeavtalene gjelder for alle foretakene i Helse Nord

 

Delkontrakter
Leverandør Avtalenr. Delkontrakt:
Mediq Norge AS  25369207  4. Flergangspumpe
Mölnlycke Health Care AS  25369208  1. Engangspumpe med kanister
Smith & Nephew AS  25369212  2. Flergangspumpe uten kanister
3. Flergangspumpe

 

Oversikt over leverandører (ikke overlappende avtaler)
Leverandør Avtalenr. Kontaktperson
Mediq Norge AS  25369207  Hege Iren Bøhnsmoen
 
Mobil: 986 31 333, Epost: hege.bohnsmoen@mediq.com 
Mölnlycke Health Care AS  25369208  Anette Gaare Vaagan
 
Mobil: 995 97 950, e-post: anette.gaare.vaagan@molnlycke.com 
Smith & Nephew AS  25369212  Anne May Strøm Børresen
 
Mobil: 934 64 392, e-post: annemay.borresen@smith-nephew.com 

Finnmarkssykehuset
Kontaktperson: Trond Amundsen
Telefon: 789 69 929
Epost: trond.dagfinn.amundsen@finnmarkssykehuset.no

Kontaktperson: Øyvin Grongstad
Telefon: 906 03 041
Epost: oyvin.grongstad@finnmarkssykehuset.no​

Helgelandssykehuset
Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus 
Epost: Karl.Asmund.Nagelhus@helgelandssykehuset.no

Nordlandssykehuset
Kontaktperson: Kjetil Bull-Dahl
Epost: Kjetil.Bull-dahl@nordlandssykehuset.no 

Universitetssykehuset Nord-Norge
Kontaktperson: Anders Karlberg 
Epost: Anders.Karlberg@unn.no

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 13.08.2025