logo Sykehusinnkjøp

Blodvarmere (væskevarmere) i Helse Nord

Avtalen gjelder fra 1. mars 2024 til 28.februar 2026 med mulighet for å forlenge i 2 år av gangen, inntil 4 år.

Avtalen omfatter kjøp av blodvarmere til Helseforetakene i Helse Nord 

Varmeenheter plasseres ut av leverandør via MTA. Foretakene kjøper standardsett til varmeenhet. 

 

MTA samarbeider med leverandør ved utplassering av varmeenheter.  

Standardsett for for blod/væskevarmere bestilles via Clockwork. 

    Timik AS
    Stine Amdal
    Telefon: +47 924 38 408
    E-post: stine.amdal@timik.no

     

     

    Finnmarkssykehuset HF
    Innkjøpsavdeling
    E-post: innkjop@finnmarkssykehuset.no 

    Universitetssykehuset i Nord Norge
    Innkjøpsavdeling
    E-post: Innkjop-bestilling-UNN@unn.no 

    Nordlandssykehuset
    Innkjøpsavdeling
    E-post: innkjop@nlsh.no 

    Helseforetak
    Innkjøpsavdeling
    E-post: innkjop@helgelandssykehuset.no 

    Avtaleforvaltning divisjon nord

    avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
    avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

    Sist oppdatert 28.05.2024