Forvaltning av Microsoft lisenser

Avtalen gjelder fra 24. mars 2019 til og med 23. mars 2023.

Avtalen gjelder Forvaltning av Microsoft ​lisenser (License Solution Partner).

Atea AS er valgt som leverandør.

Kontaktperson: Tor Inge Øvergaard
Telefon: 959 74 808
E-post: tor.inge.overgaard@atea.no

• Bestilling av lisenser på vegne av Helse Nord IKT

• Fakturering på vegne av Microsoft

• Rapportering lisenser

• Rådgivning knyttet til Microsofts lisensbestemmelser

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Helse Nord IKT HF:
Kontaktperson: Per Christian Lindberg
Telefon: 909 76 749

Avtalen administreres av Helse Nord IKT HF. Lisenser bestilles gjennom kontaktperson Helse Nord IKT som aktiverer lisenser gjennom leverandørportal.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 06.10.2021