Marine Diesel (MGO) til Helgelandssykehuset HF

Avtalen gjelder fra 1. juni 2023 til 31. mai 2025. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

Avtalen gjelder drivstoff til ambulansebåttjenesten (Redningsselskapet) på Helgelandskysten.

Boreal Sjø AS
Kontaktperson: Linda Moe
Telefon: 917 71 366 / 22 66 65 00

Gerhard Jurgensen AS
Kontaktperson: Gunnar Jürgensen

Helgelandssykehuset HF: ​

Kontaktperson: Odd Magne Rønning

Ambulansebåter på avtale fyller drivstoff med drivstoffkort utstedt av leverandør.

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon.
    Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under.
    Logg inn (leverandørstatistikk)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 28.12.2023