logo

Multifunksjons defibrillator med utstyrsavhengig forbruksmateriell, UNN HF

Avtalen gjelder fra 1. mars 2022 til 1. mars 2032.

Avtalen gjelder kjøp av multifunksjons defibrilatorer og utstyrsavhengig forbruksmateriell for Universitetssykehuset Nord-Norge HF.

Medidyne - avtalenummer 35591101​
Kontaktperson: Frode Netskar
Telefon: 920 57 560
E-post: fn@medidyne.no

Avtalen gjelder kjøp av multifunksjons defibrilatorer og utstyrsavhengig forbruksmateriell .​

Universitetssykehuset i Nord-Norge
E-post: Innkjop-bestilling-UNN@unn.no

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem opp mot valgt leverandør. 
Avdelingene i foretakene finner produktene via lagerbestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen​.

Prisinformasjon for a
vtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Innkjøpsseksjonen ved Helse Nord RHF delegerer tilgang, og kan kontaktes på avtaleforvaltning@helse-nord.no​

For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
Logg inn (innkjøpsportalen)

Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
Logg inn (leverandørstatistikk)


Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


​​

Sist oppdatert 15.12.2022