Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Prosedyrepakker

Avtalen gjelder fra 1. mars 2021 og er forlenget til 31. mai 2025. Avtalen for prosedyrepakker til røntgen/angio gjelder fra 1. oktober 2023 til 30. september 2025. Den kan forlenges med ett år om gangen opptil to ganger.

Avtalen omfatter kjøp av [PRODUKT/TJENESTE].

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Ortopedi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 2
Øre-nese-hals
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 3
Generell kirurgi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 4
Urologi/endokrin
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 5
Robot
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 6
Nevrokirurgi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 7
Kard.lab
Leverandør: Vingmed AS 

Delkontrakt 8
Thorax
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 9
Poliklinikk
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 10
Øyekirurgi
Leverandør: Mölnlycke Health Care AS

Delkontrakt 11
Røntgen/Angio
Leverandør: Vingmed AS

Foretakene gjør bestillinger via eget bestillingssystem for kjøp av forbruksmateriell opp mot leverandør. Avdelingene i foretakene finner produktene via bestillingssystem eller ved å kontakte innkjøpsavdelingen.​

 

Möln​​​​lycke Health Ca​​re AS
Avtalenummer: 23167101
Kontaktperson: Jørund Estenstad
Telefon: 22 70 63 70/ 90 53 03 92
Epost: Jorund.Estenstad@molnlycke.com

Vin​​gmed AS
Avtalenummer: 23167102 og 26900201
Kontaktperson: Jan Edgar Eriksen
Telefon: 97190119
Epost: ​jan.edgar.eriksen@vingmed-as.no

Finnmark​ssykehuset HF

Kontaktperson: Trond Amundsen og Øyvin Grongstad
E-post: innkjop@finnmarkssykehuset.no

Universit​etssykehuset Nord-Norge HF

Kontaktperson: Anders Karlberg
E-post:  Innkjop-bestilling-UNN@unn.no
 

Nor​​dlandssykehuset HF

Kontaktperson: Ola Ruus

E-post: NLSH-Innkjop@nordlandssykehuset.no​

Helg​​elandssykehuset HF

Kontaktperson: Karl Åsmund Nagelhus

E-post: innkjop@helgelandssykehuset.no

Avtaleforvaltning divisjon nord

avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 13.08.2025