Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.
logo Sykehusinnkjøp

Renholdstjenester til Helse Nord IKT

Avtalen gjelder fra 21. mai 2023 til og med 20. mai 2025.

Avtalen gjelder levering av renholdstjenester i kontorlokaler på Kræmer Brygge i Tromsø.

Proff Rent AS
Navn: Geir Karlsen
Telefon: 46633499

E-post: geir@proffrent.no 

Avtalen omhandler renholdstjenester for Helse Nord IKT HF leide lokaler i Kræmer Brygge, som eies av Kræmer Eiendom AS, Stakkevollveien 33 B, 9010 Tromsø.

Kontorlokalene utgjør 4. etasjer + underetasje der garderober ligger.

Tjenesten gjelder levering av renholdstjenester med tilhørende oppgaver:
Daglig rengjøring inkludert rengjøringsutstyr og rengjøringsmidler 
Rundvask av lokaler inkludert innvendig vindusvask og rens av møbler. 

Helse-Nord IKT                                                                                               
Philippa Kristiansen, HR 

E-post: postmottak@hnikt.no 


    Helse Nord IKT ved kontaktperson forvalter avtalen med leverandør. 

    For kunder på avtalen, kan innlogging i Innkjøpsportalen benyttes. Her får du tilgang til prislister og annen relevant informasjon. 
    Logg inn (innkjøpsportalen)

    Om du ikke er bruker på innkjøpsportalen og har spørsmål om prislister eller statistikk, så kan du få dette ved å ta kontakt på e-post avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å følge lenken under. 
    Logg inn (leverandørstatistikk)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


    Sist oppdatert 19.01.2023