logo Sykehusinnkjøp

Vintervedlikehold til Universitetssykehuset Nord-Norge HF Narvik og Tromsø

For UNN Narvik HF gjelder avtalen fra 1.oktober 2023 til 30. september 2024, med mulighet for forlengelse i inntil 1 år. For UNN Tromsø HF gjelder avtalen fra 1. oktober 2023 til 30. september 2025, med mulighet for forlengelse i inntil 2 år.

Avtalen gjelder vintervedlikehold til sykehuset i Narvik og Senter for Psykisk Helsevern i Håkvik. 

Avtalen gjelder vintervedlikehold til boliger og eksterne kontorer i Tromsø 
 

UNN Narvik HF - 2tal Utemiljø Anleggsgartner AS 
Kontaktperson: Arnt Hansen
Telefon: 971 66 329
E-post: Arnt@2tal.as 

 

​UNN Tromsø HF - Gravi AS
Kontaktperson: Kenneth Keriseraas 
Telefon: 468 12 871
Epost: kenneth@gravi.no  

UNN HF Narvik 
Kontaktperson: Stig Everth Johannessen 
Telefon: 90617600 
Epost: stig.everth.johannessen@unn.no 

 

UNN HF Tromsø boliger
Kontaktperson: Eliane Jørgensen Madvig 
Telefon: 97707289 
Epost: Eliane.jorgensen.madvig@unn.no 

 

UNN HF Tromsø eksterne kontorer
Kontaktperson: Tore Renland
Telefon: 99242486
Epost: Tore.renland@unn.no 

 

Kontrakten er eneavtale med leverandør. Det vil si at leverandøren har en enerett til å bli benyttet. 

Kontakt lokal innkjøpsavdeling ved UNN for spørsmål om kontrakt

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, anmodning om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send epost til avtaleforvaltning.dn@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 28.12.2023