Rådgiver Kvalitetssikring av konseptfase (KSK) og Usikkerhetsanalyser (UA), samt aktuelle tilleggstjenester

Avtalen gjelder fra 20.01.2025 til 19.01.2027 med mulighet for forlengelse i 1+1 år.

Parallell rammeavtale på rådgivertjenester innenfor kvalitetssikring konseptfase og usikkerhetsanalyser.

Advansia AS 
Leverandørkontakt:Sidsel Skappel  
Telefonnummer: 41635052  
 
Dovre Group Consulting AS
Leverandørkontakt: Kent Rosseland
Telefonnummer: 91391575  
 
Ernst & Young AS
Leverandørkontakt: Finn Holm
Telefonnummer: 90195907  
 
Marstrand AS  
Leverandørkontakt:Charlotte Hauge  
Telefonnummer:95147195   
 
Metier OEC AS
Leverandørkontakt: Lars Stenberg Berg  
Telefonnummer:98611210  
 
SYSTRA Norge AS  
Leverandørkontakt:Carl Anders Pettersen  
Telefonnummer: 95430627  

Avtalen dekker kjøp av rådgivertjenester KSK og usikkerhetsanalyser.

Andre analyser og oppdrag som inngår i avtalen inkluderer blant annet:

  • Analyser/usikkerhet knyttet til fremdrift
  • Evaluering av måloppnåelse for gjennomførte prosjekter
  • Kvalitetssikring av forprosjekt (KSF)

avtaleforvalter

Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post: 

avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no

For å gjennomføre en bestilling, bruk vedlegget «Oppdragsbeskrivelse minikonkurranser». 

Kunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen. Forespørsel for opprettelse av bruker sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.




Sist oppdatert 14.03.2025