Radiologi forbruksmateriell 2021
Rammeavtalene gjelder fra 25.06.2021 til 24.06.2023 med mulighet for forlengelse i 1+1 år.
Rammeavtalene omfatter Ikke-vaskulære produkter, Prosedyrepakker for radiologi og Vaskulære produkter.
Det er inngått avtale med 24 leverandører. Her
finner du en oversikt over hvem de er:
Det er inngått rammeavtaler for 124 delkontrakter/produktområder.
Ved spørsmål til Sykehusinnkjøp HF angående avtalen, ta kontakt på følgende e-post:
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no
Kunder på avtalen kan finne priser og annen relevant informasjon ved å logge inn i Innkjøpsportalen.
Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk i ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen. Forespørsel for opprettelse av bruker sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.
Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.