Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Skulderproteser til foretakene i Helse Sør-Øst

Avtalen gjelder fra 6. november 2021 til 1. november 2025. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av skulderproteser.

Avtalen dekker følgende områder:

Delkontrakt 1
Produkt/tjeneste
Leverandør: [Leverandørnavn]

Delkontrakt 2
Produkt/tjeneste
Leverandør 1: [Leverandørnavn]
Leverandør 2: [Leverandørnavn]
Leverandør 3: [Leverandørnavn]

[Legg inn instrukser for hvordan brukere på helseforetakene skal gjøre avrop på avtalen.]

Dette er en oversikt over endringer og driftsmeldinger for avtalen.

DD. MÅNED ÅÅÅÅ
[ENDRING GJORT/STATUSOPPDATERING]

DD. MÅNED ÅÅÅÅ
[ENDRING GJORT/STATUSOPPDATERING]

Leverandørnavn
Navn Navnesen
Telefon: +00 000 00 000
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Leverandørnavn
Navn Navnesen
Telefon: +00 000 00 000
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Leverandørnavn
Navn Navnesen
Telefon: +00 000 00 000
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Helseforetak
Navn Navnesen
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Helseforetak
Navn Navnesen
E-post: navn.navnesen@domene.noe

Helseforetak
Navn Navnesen
E-post: navn.navnesen@domene.noe

[Dra inn blokker fra mappen "Blokker som gjenbrukes" -> "Kontaktpersoner" i ressursfeltet. Husk å stå i "Blokker"-fanen, hvis ikke vises ikke kontaktperson-blokkene. Fjern denne teksten.]

Prisinformasjon for avtalen er tilgjengelig via www.hstat.no. Tilgang til denne portalen er begrenset til ansatte ved helseforetakene. Kontakt innkjøpsavdelingen ved ditt helseforetak for prisinformasjon.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post
avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 26.11.2024