Iskrem

Avtalen gjelder fra 17. juni 2023 til 17. juni 2024.

Avtalen omfatter kjøp av iskrem og er en nasjonal avtale.

Kontaktinformasjon til leverandører:

Servicegrossistene AS
Kristian Sundbye
E-post: kristian@sg.no

Avtalen omfatter kjøp av iskrem. Gjelder tildeling av rammeavtaler for en kontrakt.

Servicegrossistene AS

Kristian Sundbye

Salgssjef Anbud

E-post: kristian@sg.no

Prosjektleder

avtaleforvalter

Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

Sist oppdatert 19.05.2023