Hopp til innhold
logo

Iskrem

Avtalen gjelder 1 år fra 17.06.2023 til 16.06.2024.

Avtalen omfatter kjøp av iskrem og er en nasjonal avtale.

Avtalen omfatter kjøp av iskrem. Gjelder tildeling av rammeavtaler for 1 kontrakt.


Servicegrossistene AS kontaktperson Kristian Sundbye.

E-post: kristian@sg.no Telefon: 98295115 

 

Servicegrossistene AS

Kristian Sundbye

Salgssjef Anbud

E-post: kristian@sg.no
Mobil: 98 29 51 15

 

prosjektleder
avtaleforvalter

Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 19.05.2023