Hopp til innhold
logo

Apotekinnredning

Avtalen er nasjonal anskaffelse. Gjelder fra 1. Januar 2023 til 31. desember 2025, med mulighet til 1+1år forlengelse.

Produkter og leverandør

Det er inngått en avtale med  ITAB Norge AS på Apotekinnredning til publikumssalg.


ITAB Norge AS er valgt som leverandør. For spørsmål rundt avtalen er fast  kontaktperson:

Vivi Løvårsen, Daglig leder
tlf: 91124152

Avtalen gjelder kjøp av apotekinnredning til sykehusapotek-foretakenes publikumsutsalg. Herunder omfattes blant annet resepturskranker, utgangskasser, reoler, baklager og kampanjemateriell.​​​​


Hver region har egen prisliste som er lagt inn i Innkjøpsportalen.​

Maja Elisa Kobberhuus
​Leder anskaffelse
majkob@sykehusinnkjop.no​
avtaleforvalter

​Priser ligger inne på Innkjøpsportalen. https://portal.hstat.no/Home​

Ordremottak ordre.sa.120@itab.com 

Fakturamottak Invoice.120@itab.com​

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 12.01.2023
Fant du det du lette etter?