Arbeidsklær, verneutstyr og vernesko

Avtalen gjelder fra 25. februar 2023 til 24. februar 2025, med mulighet for forlenging med 1 år om gangen inntil 2 ganger.

Avtalen gjelder levering av arbeidsklær, verneutstyr og vernesko  til teknisk personell.

AHLSELL NORGE AS Kontaktperson: Arne Brekke : E-post:   arne.brekke@ahlsell.no Telefon 98205673.

Prosjektleder

Avtaleforvalter

Varer kan bestilles direkte fra leverandør på deres hjemmesider, samt i Innkjøpsportalen. ​

Varer bestilt fra hovedsortimentet skal leveres til kunde innen 5 virkedager.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 10.01.2023