Hopp til innhold
logo

Elektroterapeutiske behandlingshjelpemidler

Avtalen gjelder levering av elektroterapsutiske behandlingshjelpemidler.  Avtalen gjelder fra 01.oktober 2022 til 30.september 2024. Avtalen kan forlenges med 2 +2 år.

Avtalen gjelder for levering av elektroterapsutiske behandlingshjelpemidler. 

Det er inngått avtale med èn leverandør 

  • Quintet AS
    Hanna Solbeg, hs@quintet.no​​

Avtalen er delt inn i 3 delkontrakter ​

  • Delkontrakt 1
    Tens med forbruksmateriell  
  • Delkontrakt 2
    Elektrostimulering med forbruksmateriell 
  • Delkontrakt 3
    Elektrostimulering/Biofeedback med forbruksmateriell​

prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

Avtaleinngåelse forutsetter et nært samarbeid mellom Leverandør og Kunde der pasientens behov er i fokus. 

Leveringstid lagervarer til alle RHF ved avrop Innen 5 virkedager etter bestilling Helse Nord Innen 3 virkedager etter bestilling resten av Norge 

Leverandør skal kunne levere forespurte produkter iht. på forhånd avtalt leveringsplan mellom leverandør og kunde. 

Antall full-leverte varelinjer skal ikke være under 96% ved kvartalsvis måling *) Leveringspresisjon Antall full-leverte varelinjer iht. leveringstid skal ikke være under 96 % ved kvartalsvis måling **) 

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. En veileder for bruk av reklamasjonsportalen finner du her

Leverandører må opprette egen bruker på «min side» i leverandørportalen for å sende avvik. Forespørsel sendes til  leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 23.12.2022
Fant du det du lette etter?