logo

Hotelltjenester

Avtalen gjelder fra 1. april 2022 til 31. mars 2024. Den kan forlenges med 1 år om gangen opptil 2 ganger.

Avtalen omfatter overnatting med frokost. 

Under avtalen «Kurs og konferansetjenester» finner du opplysninger om helpensjon, dagpakker og møterom. 

Kontaktinformasjon til leverandører:

Best Western Hotels & Resorts
Ann Rita Hovden
Telefon: 980 44 268
E-post: annrita.hovden@bwhhotelgroup.no

​De Historiske- Hotel & Spisesteder SA
Stine Smette-Blålid
Telefon: +47 975 08 958
E-post: konferanse@dehistoriske.no

First Hotels AS
Trine Larsen
Telefon: 620 25 500
E-post: trine.larsen@firsthotels.no​​

Klækken Hotell ANS
Elin Håkonsen
Telefon: 454 89 168
E-post: salg@klaekken.no / elin.hakonsen@klaekken.no

Nordic Choice Commersial Services AS
Stig Johansen
Telefon: 907 84 200
E-post: stig.sjohagen@choice.no​ 

Radisson Hotels Norway AS
Roger Moe
Telefon: +47 404 91 046
E-post: roger.moe@radissonhotels.com​

Scandic Hotels AS
Tore Martin Olstad
Telefon: +47 455 19 902
E-post: ToreMartin.Olstad@scandichotels.com​

Smarthotel Hammerfest AS
Janne Isene
Telefon: +47 959 99 182
E-post: jli@Smarthotel.no

​SMS Hotelldrift AS, Hotell Sjømilitære Samfund
Stig Thorsen
Telefon: +47 957 32 503
E-post: stig@smshotell.no

Thon Hotels AS
Mariann Solberg Barry
Telefon: +47 995 51 362
E-post: mariann.barry@olavthon.no

Ydalir hotel​
Martin Sagen
Telefon: +47 971 29 502
E-post: ms@ydalir.no​

senior prosjektleder anskaffelser
avtaleforvalter

De nye avtalene er tildelt til 58 lokasjoner. Oversikt over tildeling pr lokasjon finnes under nedtrekksmeny Dokumenter.

Bestilling av standardrom skjer i hovedsak online via reisebyrået G Travel. Her ligger avtaleprisene for hvert hotell.​ Her kan du logge inn for å bruke G Travel.

Mer informasjon finnes under avtalen Reisebyråtjenester.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 15.02.2023