Hopp til innhold
logo

Innfordringstjenester

Avtalen gjelder fra 1. januar 2019 til 31. desember 2023.

Avtalen inneholder kjøp av innfordringstjenester, som purringer og inkassooppfølging.

Lowell Norge (tidligere Intrum Justitia).

Prosjektleder

avtaleforvalter

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.


Sist oppdatert 29.12.2022
Fant du det du lette etter?