Kjønnsinkongruens

Avtalen gjelder fra 1. juli 2025 til 30. juni 2027. Den kan forlenges med ytterligere 2 år.

Avtalen omfatter kjøp av behandlingshjelpemidler for kjønnsinkongruens.

Avtaleleverandør: Quintet AS
Avtalenummer: 203843

Avtalen består av følgende delkontrakter:

  • Delkontrakt 1
    Uerigert penisprotese for voksne (packer)
  • Delkontrakt 2
    Uerigert penisprotese uten testikler
  • Delkontrakt 3
    Uerigert urineringsprotese 
  • Delkontrakt 4
    Blokkestaver
  • Delkontrakt 6
    Binder kompresjon foran

 

Rammeavtale med tildeling til en leverandør. Ordinære løpende avrop. 

Rammeavtale uten logistikkbetingelser da levering skjer direkte til BHM eller pasient. 

Quintet AS
Hanna Solberg
Telefon: +47 90 74 79 68
E-post: hs@quintet.no

 

prosjektleder

Merethe Gærnæ Stock

Avtaleforvalter

avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

avtaleforvalter

Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no. 

Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

Merk at dersom du er bruker av et produkt/tjeneste på avtalen og har medisinske spørsmål, må du kontakte helsepersonell.

Sist oppdatert 14.10.2025