Hei, du må oppdatere nettleseren din for å kunne besøke oss.

Kontorrekvisita

Avtalen gjelder fra 1. september 2021 til 30. august 2023. Avtalen er prolongert til 30. august 2025.

Avtalen omfatter levering av kontorrekvisita, skriver- og kopipapir og batterier.

Det er inngått to avtaler. En for Helse Sør-Øst og en for de resterende helseregionene, Lyreco Norge AS er leverandør. Nærmere informasjon om hvilke foretak som tiltrer hvilken avtale finnes i vedlegget «Kunder tiltredelse».

For avtalen gjeldende for foretak i Helse Sør-Øst er det gjennomført en endring i prisstruktur, der pris for den enkelte varelinje vil være differensiert ut i fra total ordrestørrelse per bestilling. Det gjøres oppmerksom på at laveste pris oppnås ved ordrestørrelser over 270 000 NOK.

Kontaktinformasjon til leverandør:

Lyreco Advantage Norway ​AS​:

Roger Berg-Hansen, 
E-post: vip.no@lyreco.com​ 
Telefon: 22 32 94 80
Nettside: https://www.lyrecocontract.no 

avtaleforvalter

prosjektleder

Avtalenummer 10010601 gjelder for kontorrekvisitaavtalen med Lyreco med avrop til Helse Vest, Helse Midt-Norge og Helse Nord

Avtalenummer 10010602 gjelder for kontorrekvisitaavtalen med Lyreco med avrop til Helse Sør-Øst.

For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak. Master ligger på Innkjøpsportalen.

Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

Logg inn (Leverandørportalen)

Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

Sist oppdatert 05.06.2025