logo Sykehusinnkjøp

Kreativ Programvare (Adobe)

Avtalen gjelder fra 1. september 2020 til 31. august 2023. Avtalen er prolongert til 31.08.2024

Avtalen omfatter levering av agent-tjenester og videresalg av Adobelisener til Kunden

     

    Kontaktinformasjon til leverandører: 

    CRAYON AS
    Navn: Gunnar Murstad Jr.
    Telefon: +47 479 51 485
    E-post: gunnar.murstad@crayon.com

     

    Julie Susanne Weien Forøy

    Avtaleforvalter

    avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no

     

    Brukere bes kontakte sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Brukere kan ta kontakt med sitt helseforetak for informasjon om priser.

    Det er også mulig å be om tilgang til mappe for sensitiv informasjon ved å sende forespørsel til e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no.

    Leverandører kan oppdatere informasjon og levere statistikk ved å logge inn på sin bruker i Leverandørportalen.

    Forespørsel om opprettelse av bruker kan sendes til leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post konsulenter@sykehusinnkjop.no

    Ved spørsmål, tilbakemeldinger eller endringsforespørsler, ta kontakt på e-post avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.

    Sist oppdatert 17.04.2024