logo Sykehusinnkjøp

Kurs og konferansetjenester

Avtalen gjelder fra 1. april 2022 til 31. mars 2025. Den kan forlenges med ytterligere ett år.

Avtalen gjelder kurs- og konferansetjenester, og omfatter helpensjon, dagpakker og møterom.
 

​Kontaktinformasjon til leverandører:

Best Western Hotels & Resorts: sales@bwhhotelgroup.no ​/ annrita.hovden@bwhhotelgroup.no

De Historiske Hotell & Spisesteder AS: konferanse@dehistoriske.no 

Det lille hotel AS/ Sjømanns Suitene: info@detlillehotel.no

Dyreparken Hotel AS: post@dyreparken.no / kristink@dyreparken.no

Holmen Fjordhotell: booking@holmenfjordhotell.no

Hotel Terminus AS: booking@debergenske.no / hege.larsen@debergenske.no

Jegtvolden fjordhotell: mail@jegtvolden.no

Klækken Hotell ANS: salg@klaekken.no / elin.hakonsen@klaekken.no

Kragerø Resort Drift AS: ane.krog.pedersen@krageroresort.no

Lampeland Hotell AS: post@lampeland.no / britt@lampeland.no

Malangen Resort: event@malangenresort.com / kamilla@malangenresort.com

Myrkdalen Hotelkundeservice@myrkdalenhotel.no

Nordic Choice Commercial Services AS: posthk@choice.no / stig.sjohagen@choice.no

Radisson Hotels Norway AS: merete.clarke@radissonhotels.com​

Sanner Hotell AS: post@sanner-hotell.no

Scandic Hotels AS: hege.hellmann@scandichotels.com

SMS hotelldrift AS: reception@smshotell.no / stig@smshotell.no

Solstrand Hotel & Bad: hae@solstrand.com

Soria Moria Hotell og konferansesenter: booking@soriamoria.no / heed@soriamoria.no

Thon Hotels AS: meetings@olavthon.no​ / mariann.barry@olavthon.no

Tyrifjord Hotell AS: hotell@tyrifjord.no​​ / monica.kjorstad@tyrifjord.no

 

De nye avtalene omfatter

  • Dagpakke (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj og pausemat. Drikke: Vann, kaffe og te tilgjengelig under hele arrangementet).
  • Halvpensjon (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj, pausemat, frokost dag 2. Drikke: Vann, kaffe og te under hele arrangementet. Overnatting i standardrom).
  • Helpensjon (Leie av møterom, kurs og konferanseutstyr. Kost: Lunsj, pausemat og middag dag 1, frokost dag 2. Drikke: Vann, kaffe og te under hele arrangementet. Overnatting i standardrom).
  • Møterom for inntil 10.
  • Møterom for inntil 20 personer. 
  • Møterom over 20 personer sendes det minikonkurranser på jfr regler i rammeavtalen. Under "Dokumenter" finnes bla oversikt over hoteller med møteromskapasitet over 400 personer. 

​Avtalen er delt opp i 40 deltilbud. Disse er fordelt utover de fire regionale helseforetakene.

Hvert delområde skal anses som en selvstendig avtale slik at hver enkelt bestemmelse i avtalen gjelder opp mot hvert enkelt delområde.

​​

avtaleforvalter

    Ved kurs eller konferansetjenester med en antatt verdi under kr. 200.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) vil kunden fortrinnsvis avrope etter prioritet.

    1. prioritet: Leverandør skal benyttes ved ledig kapasitet og når det er hensiktsmessig.
    2. prioritet: Benyttes dersom 1.prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
    3. prioritet: Benyttes dersom 1. og 2. prioritet ikke har kapasitet eller det ikke er hensiktsmessig av andre grunner.
    • Osv.

    Med «hensiktsmessig» mener oppdragsgiver nærhet til arbeidssted eller møtested, kommunikasjon til møtested og møtestedets avbestillingsregler.

    Det er inngått avtale med 21 leverandører på dette området. I bestillingsskjemaet velger du sted for kurs/konferanse, og det vil da komme opp hotell i prioritert rekkefølge på stedet du søker. Bestillingsskjema finner du under Dokumenter. Dersom problemer med å åpne bestillingsskjema, kan epost adresser til hoteller hentes fra " Oversikt over Kurs og konferanselokasjoner".

    Minikonkurranser

    Ved kurs- eller konferansetjenester med en antatt verdi over kr. 200.000,- (beregnet utfra gjennomsnittlig maksimalpris) skal kunden avrope med minikonkurranser. Se avtalens punkt 3.2 

    Tildelingskriterier finner du i avtalens punkt 3​​​​.3. Maksimalpris for dagpakker og helpensjon er beskrevet i avtalens punkt 3.4. 

    For prisinformasjon må man ta kontakt med sitt helseforetak.

    Leverandører oppdaterer informasjon og leverer statistikk ved å følge lenken under.

    Logg inn (Leverandørportalen)

    Brukere ved helseforetakene kan registrere avvik på nasjonale avtaler i Reklamasjonsportalen. Du finner en veileder for bruk av Reklamasjonsportalen her.

    Leverandører kan registrere avvik ved å logge inn i Leverandørportalen. Forespørsel om opprettelse av bruker i Leverandørportalen kan sendes til e-post leverandorstatistikk@sykehusinnkjop.no.

    Har du spørsmål om bruk av avtalen, søknad om endringer eller andre tilbakemeldinger? Send e-post til
    avtaleforvaltning@sykehusinnkjop.no.




    Sist oppdatert 11.01.2023